قدس آنلاین-تبریز: نماینده مردم بناب در مجلس از افتتاح ورزشگاه ۱۰ هزار نفری بناب در سال ۹۷ خبر داد و گفت: این استادیوم به‌صورت دهکده المپیک در نظر گرفته شده و بعد از سالن ورزشی و استادیوم تکمیل سالن‌های دیگر نیز جزو برنامه و دستور کار قرار دارد.

افتتاح ورزشگاه ۱۰ هزار نفری بناب در سال ۹۷ / استادیوم بناب به‌صورت دهکده المپیک احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ضیاءالله اعزازی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور از ورزشگاه 10 هزار نفری بناب در مصاحبه‌ای با خبرنگاران اظهار داشت: این ورزشگاه با قرارداد اولیه 10 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال احداث است و اگر 20 درصد هزینه‌های لازم اختصاص یابد و دولت اعتبارات در نظر گرفته شده را به موقع تخصیص دهد، در دو سال آینده این استادیوم تحویل جوانان منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این ورزشگاه بعد از استادیوم یادگار امام تبریز دومین ورزشگاه بزرگ استان آذربایجان‌شرقی است که شامل پیست دو و میدانی، دوچرخه سواری و ... بوده و در سال 97 می‌تواند مورد استفاده عموم قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت طاق دیسان و پیمانکار مجری این پروژه نیز در حاشیه این بازدید با ارائه گزارشی از روند اجرای این طرح اظهار کرد: تاکنون 160 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده که تاکنون 120 میلیارد ریال به پیمانکار پرداخت شده و بالغ بر 35 میلیارد ریال مطالبه پیمانکار است.

بهفروز افزود: اگر برای ادامه تکمیل این طرح 120 میلیارد ریال دیگر تزریق شود پروژه ظرف یک سال آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی یادآور شد: این ورزشگاه از سال 90 استارت خورده و شامل استادیوم، محوطه، پیست دو و میدانی، زمین چمن اصلی، زمین چمن تمرینی و سکوهای تماشاگران است.

این گزارش حاکی است، در ادامه این بازدید محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار تشکیل یافت در خصوص نصب انشعابات همزمان با تکمیل عملیات ساختمانی بحث و بررسی شد و ضمن بررسی نوع چمن قرار شد اوایل سال آینده نسبت به کشت چمن استادیوم اقدام شود.

وی افزود: این استادیوم به‌صورت دهکده المپیک در نظر گرفته شده و بعد از سالن ورزشی و استادیوم تکمیل سالن‌های دیگر نیز جزو برنامه و دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.